Saker som förundrar

Jag blev hemskjutsad av Rune från jobbet. En go och glad jägare på sextio år med ett gediget längskid- och Cornelis-intresse. När vi svänger in vid kulturmagasinet där han ska släppa av mig utbrister han muntert. 
– Horan e hemma ser jag!
Ursäkta, svarar jag smått chockat och vänder mig om. 
– Ja, alltså våningen där uppe, säger han och pekar.
– Där bor största horan i Sundsvall historia, anställd av SCA för att underhålla deras långväga affärsbekantar. Företaget höll henne med lägenhet och lön. Men hon extraknäckte med weekend-paket också, Mat, vin och fitta, ute före tio på söndag morgon. 

Just like that. 

~ Kristin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahahaha.....Rune en man i sina bästa år...kan man göra annat än att gilla honom!?! ;)

2009-02-24 @ 21:06:15
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0